Vrijdagavond 26 april 2024

Hoe laat

Inloop vanaf 19:45 uur en de quiz start om 20:15 uur

King´s Night Pubquiz 26 april 2024

UPDATE 10 april 2024: je kan je alleen nog voor de reservelijst aanmelden.

Doe gezellig mee met de Pubquiz georganiseerd door de Oranjevereniging Maasland.

Samen met jou en alle deelnemers maken we er een leuke, gezellige en hilarische avond van. De avond is onder begeleiding van quizmaster Jeroen Citroen.

Wie, Wat, Waar, Wanneer?
Vrijdagavond 26 april 2024. In ‘t Trefpunt, Kerkplein 11 in Maasland.

Inloop vanaf 19:45 uur en de quiz start om 20:15 uur. Wij verwachten dat de quiz rond 23:00 uur klaar zal zijn. Je mag erna natuurlijk blijven plakken voor een drankje en de quiz na te bespreken.

Wat kost het me?
Deelname is €5,- per persoon en kan in teams van maximaal 6 personen. Er kan een maximum aantal teams meedoen, dus schrijf jouw team nu in! VOL=VOL!

Betalen: Na jouw aanmelding krijg je van ons een mail, hierin staat een betaallink waarmee je jouw aanmelding definitief maakt.

Bevestiging: Nadat we jouw betaling hebben ontvangen krijg je van ons een mail waarin wij jouw deelname bevestigen.

Afmelden: Heb je je aangemeld maar kun je toch niet komen/meedoen? Dan zouden we het op prijs stellen wanneer je je uiterlijk 48 uur van tevoren afmeldt via info@oranjeverenigingmaasland.nl.

Hierdoor kunnen we dan andere teams die zich voor de reservelijst hebben aangemeld de mogelijkheid geven om mee toe doen. Het geld wordt binnen 2 weken teruggestort op je rekening.

We zien je de 26ste!! Wij hebben er zin in!!

Meld je hier aan voor de reservelijst van de Pubquiz 2024

Meld je hier aan voor de reservelijst van de Pubquiz op 26 april 2024 in Maasland

Teamnaam*

Naam captain*