Maasland Paintball 2017

Op Koningsdag verandert de voetbalkooi op de Meester Postlaan in Maasland Paintball. Iedereen vanaf 8 jaar kan één of meer potjes spelen, de teams stel je zelf samen! Er spelen telkens twee teams van maximaal vijf personen tegen elkaar, in één van twee arrangementen:

• Gezinnen en jongerenteams: teams met één of meer deelnemers jonger dan 18 jaar.
  • Volwassenteams: teams met alleen volwassen deelnemers (18+).

Gezinnen en jongeren gebruiken met de lagere eigen bijdrage iets lichtere wapens, de leeftijd van de jongste speler bepaalt het arrangement.

Hoe werkt het?

Je meld je aan op in de tent bij de paintball. Kies je arrangement en je starttijd. Je ontvangt van ons een mailtje met bevestiging van de bijdrage voor jouw team of teams: € 10,00 per team voor gezinnen en jongeren en € 15,00 per team voor 18+.

Tien minuten voor je match begint, meld je je om je om te kleden en voor instructie. Iedereen wil op tijd starten dus kom niet te laat!!

Tips

Voor deelnemers: kom op tijd en luister goed naar de uitleg. Je krijgt een overall en masker te leen. Sommige painballers vinden het fijn om een extra trui aan te trekken: vooral de balletjes uit de volwassen wapens komen soms hard aan. Trek niet je mooiste kleren aan, vies word je sowieso.

Voor de kijkers: rond de tent is een ‘spetterzone‘ afgezet met lint. Je kunt naar de spelers kijken, maar hou afstand. Er kunnen verfspetters door het tentdoek vliegen. Blijf buiten de spetterzone!

Even serieus

We doen ons uiterste best om het veilig en leuk te houden. Alle deelnemers nemen deel op eigen risico. Volwassen deelnemers tekenen daarvoor een verklaring. Veiligheid staat voorop: volg de instructies van de begeleiders. Mensen die zichzelf of anderen in gevaar brengen, worden direct uit het veld gehaald. Bij twijfels over leeftijd, nuchterheid of andere zaken kunnen de begeleiders je de toegang ontzeggen. Je reservering kan dan vervallen.