Koningsdag gaat niet door.

26-03-2020

Je hebt ook vast premier Rutte gehoord: het gaat hem niet worden. Niet voor Koningsdag, niet voor Dodenherdenking en niet voor Bevrijdingsdag. Geen ceremonies, geen festiviteiten.

We hadden een topprogramma klaar staan voor Koningsdag en voor deze speciale 75-jarige Bevrijdingsdag, ook met dank aan de leerlingen van groep 7 en 8. Het mag dit jaar niet. En terecht. Dat is zuur voor jou, voor ons en natuurlijk voor onze leveranciers. Maar het is nog zuurder voor heel veel ondernemers in Maasland en de rest van Nederland.

We hopen dat je deze ondernemers zoveel mogelijk steunt. En de mensen in de zorg, die naar werk gaan en ons vragen om thuis te blijven. Dus als je iets wil doen, moet je nu vooral iets laten: wees lief voor elkaar en blijf thuis.

Wees gezond, wees lief en wees er volgend jaar weer bij.

We wensen jou en je familie veel sterkte en gezondheid,
Het bestuur van Oranjevereniging Maasland

Andere Berichten

Ook bijdragen aan Koningsdag?

Wij zoeken nog enthousiaste bestuurs- of commissieleden én mensen die gewoon even willen helpen bij bijvoorbeeld de kinderspelen en andere activiteiten. Help je liever financiel mee of heb je andere dingen?