Groene Oaseloop

De Groene Oaseloop wordt ook dit jaar door Thof Running Maasland georganiseerd. De route van de diverse afstanden zijn hier op de site te vinden. Daarnaast kunt u kijken op de site van Thof.

Inschrijven

Op 27 april kunt u vanaf 11:15 uur inschrijven in sporthal De Hofstede (Hofsingel 93). De inschrijving sluit een half uur voor het startmoment.

Er is tot 16.00 uur gelegenheid om gebruik te maken van de douche- en kleedruimtes in de sporthal.

Start/Finish

Tegenover John Thebes Grofa Shop, op de Doelstraat is de Start/Finish.

Starttijden per afstand

13:00 uur 1 km: jeugd t/m 8 jaar

13:15 uur 2 km: jeugd: 9 t/m 14 jaar

13:45 uur 6 km en 10 km

Het inschrijfgeld bedraagt voor  de 1 en 2 km €2,50, en voor de 6 en 10 km €5,00. Een deel van de opbrengst van de Groene Oaseloop gaat dit jaar naar de Stichting Avavieren.

Stichting Avavieren biedt kinderen en volwassenen met een beperking de mogelijkheid om op korte afstand van het strand te verblijven in aangepaste en rolstoelvriendelijke vakantiebungalows op Strandpark Vlugtenburg in ’s-Gravenzande. Zodat iedereen kan genieten van de zon, zee en het strand. https://www.avavieren.nl

Santé Holland zorgt voor verfrissing en bij de finish bieden John Thebes Grofa Shop en Albert Heijn Maasland fruit aan.

Routes

Route 1 km

Route 2 km.

Route 6 km.

Route 10km

Deel van de 10 km route door het dorp.