Start-finish Groene Oaseloop, foto: Mike Poodt

Groene Oaseloop 2018

Zin om actief te zijn en je hart sneller te laten kloppen? De Oranjevereniging Maasland en hardloopvereniging Thof Running presenteren de Groene Oaseloop.

De trekpleister voor geoefende lopers uit de regio is óók een aanrader voor minder geoefende lopers! Het maakt niet uit hoe zacht of hard je loopt, hoe jong of oud je bent. Iedereen kan meedoen!

De jeugd start met de 1 of 2 km, natuurlijk mogen de ouders mee met de kleintjes. Daarna maken de lopers vanaf 15 jaar een mooie ronde van 6 of 10 km in en om Maasland. Aquadraat zorgt voor verfrissing en bij de finish bieden Grofa Shop van groenteboer John Thebes én Albert Heijn Maasland fruit aan. Elke deelnemer verdient een mooie medaille en bij de finish is voor de verschillende afstanden de prijsuitreiking. Loop jij zelf niet mee? Kom dan langs de route de deelnemers aanmoedigen!

Afstanden:
1, 2, 6 en 10 kilometer

Starttijden:
13:00 uur 1 km jeugd t/m 8 jaar
13:15 uur 2 km jeugd 9 t/m 14 jaar
13:45 uur 6 km en 10 km

Inschrijfgeld:
1 km & 2 km: € 2,50
6 km & 10 km: € 5,-

Inschrijven:
Vanaf 11:15 uur tot een half uur voor de start in Sporthal De Hofstede (Hofsingel 93).

Er is tot 16:00 uur gelegenheid om gebruik te maken van de douche- en kleedruimte in De Hofstede.

Start/Finish:
Doelstraat ter hoogte van Grofa shop/’t Trefpunt.

Het goede doel van de Groene Oaseloop is dit jaar Stichting ForMe.

Logo Stichting ForMe

Deze stichting organiseert spelmiddagen en logeerweekenden voor kinderen met een verstandelijke en/of lichamelijke beperking: www.stichtingforme.nl