Het bestuur

Zoals altijd organiseert de Oranjevereniging Maasland de feestelijkheden, hand in hand met lokale bedrijven, de gemeente en onze gewaardeerde vrienden van Oranjevereniging Maasland.
Dit feest komt vooral tot stand dankzij de steun van onze leden en degenen die ons dorp liefhebben.

Voor slechts € 15,- per jaar per huishouden/adres, steun je alle activiteiten op en rond Koningsdag in Maasland.

Een steentje bijdragen

Wil je iets anders dan financieel steunen? Kom dan het team versterken! “Voor en door Maaslanders” is ons motto en alle hulp is welkom! Of je nu ervaren bent in PR & communicatie, het aantrekken van sponsors, algemene taken, of je bent een kei in het versieren van het dorp, we kunnen je hulp goed gebruiken.

Breng je creativiteit mee

Ons team van vrijwillige bestuurs- en commissieleden kijkt ernaar uit om samen met jou een fris en verrassend programma op te zetten. Voor meer informatie, stuur een mailtje naar Jeffrey en Amanda via info@oranjeverenigingmaasland.nl.

Jeffrey Mosterd

Amanda Mos

Secretaris​

Marian Lamein

Penningmeester a.i.

Mieke Diependaal

Penningmeester a.s.

Marleen Mosterd

Ledenadministratie

Monique Mooij

Bestuurslid

Joëlla Steenbergen

Bestuurslid

Ook bijdragen aan Koningsdag?

Wij zoeken nog enthousiaste bestuurs- of commissieleden én mensen die gewoon even willen helpen bij bijvoorbeeld de kinderspelen en andere activiteiten. Help je liever financiel mee of heb je andere dingen?